Not resolved
1 comment

In mid July 2012,I called Verizon Wireless to add Global Service to my phone as I was traveling to Europe.When I returned to the US in mid August I contacted Verizon Wireless to remove the service since I no longer needed it.

When I took a closer look at my November bill I noticed that the $29.55 monthly charge for the Global Service was still there. Now it's not the money issue, just $90.00, but when I complained about it today, 12/6/12, I was told that they couldn't do anything about it because there was no note about my request to remove the service. I asked for, and got to speak to a manager after a 15 minute wait. The manager told me he could credit the November payment but that would use up any other credit request I might have for the remainder of the contract, 2 years.

I advised him that, because of that stipulation, i intend to cancel my Verizon system altogether when the contract expires. He replied "go ahead".

I think Verizon Wireless should be aware they have a low class of management if this clown is representative of that group.I am annoyed to say the least.

Monetary Loss: $90.

Had an Experience with Verizon Wireless?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
nikalseyn
Saint Louis, Missouri, United States #578954

You neglected to look at your bill from the time you cancelled in August until now?? Sorry, kid, you snooze, you lose.

You May Also Like

Asurion - Unauthorized charges to my account Asurion "On Saturday August 3, 2013 the following unauthorized debit transactions appeared on my bank statement $199 07:28 pm AT 19:28 $199 07:34 pm AT 19:24 $199 07:38 pm AT 19:38..." Read more Icsolutions - Ic solutions, shady fraudulent company Icsolutions "They failed to provide the fact that it is strictly a middle man company, and that after purchasing your local number you still have to pay for an account directly..." Read more VERIZON WIRELESS - Greedy liars and the worst experience I've ever had with a company. Verizon Wireless "My entire family (11 people) switched from T-Mobile to Verizon Wireless just recently. My Dad and Brother travel a lot for work, and weren't getting great reception with T-Mobile, so..." Read more Verizon Wireless - Verizonwirelessons Verizon Wireless "Thank you for that information. As you have not been able to offer me a resolution, only trouble tickets and delays, I have asked AMERICAN Express to debit the amount..." Read more Comcast - This is the crap I’m dealing with Comcast "Just so you can see, here’s the new update from my Xfinity app. This is what I’m dealing with all day everyday!!! NOTHING BUT BS!!! What Einstein is sitting in..." Read more Never buy a smok product again Smok "bad enough i bought the alien and had paint problems, so I buy a T Priv love the feel and weight of it it's hefty feels built well, until i..." Read more Columbia Sportswear - Shoes broke before I even got to wear them Columbia Sportswear "I stored a pair of brand new Columbia snow boots in the original box in my closet in my home (so no extreme weather fluctuations) for a few years and..." Read more Sky Waikiki - Unpleasant Management and Security at Waikiki Shopping Plaza Sky Waikiki "Waikiki shopping Plaza is located at 2250 KALAKAUA AVE, across from the Royal Hawaiian Shopping Center. This center is not friendly to Europeans. Seems to prefer Japanese tourists with restaurants..." Read more